Hoi Leo
Bedankt voor je reactie had het even druk vandaar de late reactie .
Naar eing speurwerk naar een goede betroubare en ook nog voor ons betalbaare camper hebben wij voor een Hymer camper met mercedes onderstel gekozen. Wij wilden het camperen met een camper proberen(caravan verkocht en kinderen gaan niet meer me ) om te kijken of het ons iets lijkt en het bevalt ons inmiddels zo goed dat wij nu niet meer anders op vakantie willen

.
Nu hebben wij de camper inmiddels een tijdje en ben ik op zoek naar informatie en kom ik steeds meer verhalen over defecte en vernieuwde 602 motoren tegen, dat ik mij de vraag stelde of het uiteindelijk toch een goede keus was om er voor te kiesen want de reperatiekosten moeten wel overzien baar blijven en het moet niet meer sleutelen als camperen worden.
Weet wel dat er wat weing ezels aan het werk zijn maar wij zijn van de rustige rijders hebben tenslotte vakantie de automaat schakelt perfect maar ook omdat wij de autosnelwegen zo veel mogelijk proberen te vermijden is het lekker rijden. Ook komen wij nog best me in het verkeer en tussen 80 en 90 km/h is het ook nog redelijk goed uit te houden qua geluids pegel !!
Een kistallen bol die de toekomst voorspelt zouden wij ook graag hebben konden wij een nieuwe kopen ha ha ha
Ik wou alleen kijken of er nog andere eigenaren van campers zijn met de zelfde motor op dit forum zijn om er evt ervaringen me uitwisselen.
Op de foto van de pomp zou je even moeten wachten omdat wij de camper gestald en geschorst hebben maar ik zou je zeker benaderen om met je te overleggen hoe wij het gerammel bij stationeer kunnen oplossen .
Groetjes Peter & Wenny