Ik raak in de war.
Er zijn 508's die lichte verenpaketten hebben? welke voertuigen zijn dat dan?
Een 508 die medio 2000 is ingevoerd in NL heeft die verplicht een veren wissel moeten ondergaan?
Die betreffende 508 weegt nu 3400kg leeg (maximaal 3500, laadvermogen 100kg volgens RWD) op grijskenteken aangeduid als kampeerauto.
Groeten Dennis
lichte en zware veren?
-
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 07 jan 2006, 01:07
Veren pakket weet ik zo niet. Maar je hebt in een vorig bericht gemeld hoe zwaar je bent en als ik dat lees en door reken kom je als jij alleen in de auto zit al op 3520 kilo. Lijkt mij vrij onwerkbaar.
Ik begreep dat er onder een 508 in dit geval wel een licht pakket opmoet.
Ik begreep dat er onder een 508 in dit geval wel een licht pakket opmoet.
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
406/8 D '69
-
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22
- GerardM
- Berichten: 778
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
-
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22
Mijn zwager zit in de lasapparaten dus begon zich meteen in zijn handen te wrijven toen ik het het woord oldtimer liet vallen. En ik ben niet bang voor zwarte handen en niet vies van wat sleutelwerk
Komt wel goed. Misschien een las-cursusje of cursus plaatwerken zodat het er ook nog uitziet als ik klaar ben. Ik heb 0 ervaring met roest.
Mijn huidige Golf 4 word zelfs aan geschroefd als hij niet stuk is,... gewoon om maar wat te sleutelen te hebben. Is ook niet goed. Laats heb ik de EGR klep willen modificeren wat mis is gegaan met uitboren en draad tappen. Dat was een duurdere middag geworden dan voorzien.
Ik denk dat we voor een complete camper gaan die af is. Mijn kennis en Know how over campers en de opbouw is denk ik nog te minimaal om zelf iets op te bouwen. Wellicht dat dat later nog eens gaat gebeuren. Dan weet je ook precies hoe en wat je waar wilt hebben.
Groeten Dennis
Komt wel goed. Misschien een las-cursusje of cursus plaatwerken zodat het er ook nog uitziet als ik klaar ben. Ik heb 0 ervaring met roest.
Mijn huidige Golf 4 word zelfs aan geschroefd als hij niet stuk is,... gewoon om maar wat te sleutelen te hebben. Is ook niet goed. Laats heb ik de EGR klep willen modificeren wat mis is gegaan met uitboren en draad tappen. Dat was een duurdere middag geworden dan voorzien.
Ik denk dat we voor een complete camper gaan die af is. Mijn kennis en Know how over campers en de opbouw is denk ik nog te minimaal om zelf iets op te bouwen. Wellicht dat dat later nog eens gaat gebeuren. Dan weet je ook precies hoe en wat je waar wilt hebben.
Groeten Dennis
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten