Ik sta ook maar te putten uit kennis die ik in een ver verleden tot mij heb gekregen, fouten kunnen er dus wel instaan :? . Dan neem ik daar op mijn beurt mijn alpinopet voor af

De verhouding waterstofgas en zuurstofgas is echt 2 op 1. Al die andere getallen geven dus ook de betrouwbaarheid van die beweringen aan :mrgreen: .
Kijk maar eens op http://www.nl.wikipedia.org/wiki/knalgas. Dit is een relatief betrouwbaarder site.
Bij thermodynamica kun je ook lezen dat je nog geen energie uit niks(kosmos?) kunt krijgen :mrgreen: . Alle energie(=diesel) die je in een systeem(=dieselmotor) stop komt er op een af andere manier weer uit, als arbeid en warmte. Niet meer en ook niet minder (eerste hoofdwet). Het enige wat je kunt doen is die verhouding zo gunstig mogelijk te maken.
Volgens Kelvin bestaat er ook geen proces dat warmte(=diesel) volledig omzet in arbeid, dus bij elke omzetting (diesel in stroom, water in waterstof en zuurstof en dan weer terug) heb je een verlies.
Nou heb ik begrepen dat die lui en die theorieen allemaal gesponserd worden door de oliemaffia, maar voorlopig hou ik hier toch aan vast :mrgreen: .
Mvg. Paul